zumbaismylife

Alla inlägg under januari 2014

Av Eriksson - 30 januari 2014 16:38

      jaha då har denna dagen gått....redan snart 17 ...inte klokt vad dagarna går fort....

börjar pitrra i kroppen ...är så nervös nu ..torsdag nästa v så ska jag på undersökningen jag väntat på ..ingen info om vad...hemligt ...men vad nervös jag börjar bli ....;)


japp bra igen..men tar tid innan allt är någorlunda ok...får se vad som sker...


men i alla fall så  dricker jag kaffe ...mums så gott ...heheheheh mmm kan nog inte sluta med kaffe ..aldrig ...jaja ha en fin kväll i alal fall...byeeeee


min baby ska på innebandy ny till 18 tiden ca ...så det blir sent i dag ...saknar

Av Eriksson - 30 januari 2014 08:04

Godmorgon alla..denna torsdag ..


Ja vad ska man säga ....varir en annorlunda dag igår ...var deppig ledsen ..och dessutom så kom min tietze tillbaka som ett brev på posten jaja ..bara att acceptera och gå vidare ...suck   


ja ...vad mer ..jo maken innebandy idag så hem sent idag ..calle får sin lgh nykel idag heheh spännande för honom:)

  

hade jag varit calle så hade jag varir så glad heheheh 


väntar på min hållningsväst ..som jag sände tillbaka då det var fek storlek heheh 

hoppas den kommer idag hihi :)


ska fixa med feukost sen blir det soffläge hela dagen ..träning måndag ...så får återhänta mig tills dess ...


Jaja ..ska nu upp i alla dall :) ha en fin torsdag 



Av Eriksson - 29 januari 2014 13:28

hej alla


ny blogg ...

haft en annan blogg innan ..men skaffat ny pga vissa osaker ...

men ska skriva mest om min träning ..då den betyder mycket för mig....

en del av mitt nya jag så att säga....


jaja nog om det ...tränade igår 45 min med mitt nya tränings set...perfekt ..förutom att jag tog ut mig för mycket hahahah märks man inte är van...

frossa förkyldning ont i magen och rygg hehehe..bara kurera sig till måndag har jag bestämt för att få tillbaka energin jag förlorat ..känns i hela kroppen ...jaja


onsdag idag tvätta...hm...till helgen kommer pysslingarna ...sen söndag flyttar calle :( men är nog bra för honom...i alla fall så ska jag ta kaffe nu ...saknar min älskling <3<3<3<3<3


love my bff ...

mina mått nu är byst 97

midja 89

höft 99


så får se om en månad då vad mina resultat blir ..hehehe over and out

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


my life
my training
my love
my bff

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards